tagasiside
innove
tagasiside

 

SIHTRÜHM: EESTI KEELE KUI TEISE KEELE GÜMNAASIUMIÕPETAJAD

Koolitaja: MA, MSc Mare Kitsnik

Aeg ja koht

  • Kolm õppepäeva (12. märts, 27. märts, 9. aprill)
  • Koolituspäev algab 10.00 ja lõpeb 16.15 (kestus kuus akadeemilist tundi)
  • Koolitus toimub Kohtla-Järve Järve Vene Gümnaasiumis (Järveküla tee 39)

 

Ajakava

  • 11:00-12:15 – koolitus
  • 12:15-12:45 – lõuna
  • 12:45-14:30 – koolitus
  • 14:30-14:45 – kohvipaus
  • 14:45-16:15 - koolitus

Vorm

  • Koolitus toimub aktiivõppemeetodite järgi (miniloengud, näidiste analüüsimine, praktilised harjutused, tagasiside).
  • Osalejad saavad kaasa koolitusmaterjalid (teoreetilised põhimõtted, ülesannete näidised).
  • Kodutööna katsetavad osalejad mõnesid koolitusel saadud ideid oma õpilastega ning annavad katsetamise kohta tagasisidet.

 

Info ja registreerimine: www.tlu.ee/TÕIS https://ois.tlu.ee/pls/portal/!tois.ois_public.draw_page?_page=26C55172C85FAFF3D6EB1F8D2FED4A6307BA759863366D72&p_id=15926EC380DE6885 kontakt: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., tel 640 9312                See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., tel 51 28 962

 

Koolitusel käsitletavad teemad

1. Poolametliku kirja kirjutamine
  • Poolametliku kirja tüübid
  • Teksti ülesehitus
  • Keelefunktsioonid (info küsimine, selgitamine, veenmine, rahulolematuse väljendamine, tänamine jmt)
  • Keelestruktuurid ja sõnavara (implitsiitne ja eksplitsiitne õpe, fraaside õpetamine, veaohtlike struktuuridega tegelemine)
  • Registrikohane keelekasutus
  • Kaasõpilaste ja õpetaja tagasiside (toetamine ja konkreetne suunamine, vigadesse suhtumine)
  • Ülesannete sidumine ülejäänud teemaga (huvitavad teemad, interaktiivsed ülesanded, mängulised ülesanded, keelekeskkond)
  • Hindamine
 
2. Arutluse kirjutamine
  • Protsesskirjutamise põhimõtted ja etapid
  • Näidiste analüüsimine
  • Huvitava teksti kirjutamise õpetamine, mõtete püüdmine
  • Teksti ülesehitus, lõigu kirjutamine, sissejuhatuse ja lõpu kirjutamine
  • Keelefunktsioonide (nõustumine, vastuvaidlemine, tõenäosuse väljendamine, sarnaste ja erinevate arvamuste võrdlemine jm) väljendamine
  • Keelestruktuuride ja sõnavara õpetamine (implitsiitne ja eksplitsiitne õpe, fraaside õpetamine, veaohtlike struktuuridega tegelemine)
  • Tagasiside andmine (vigadesse suhtumine, toetamine ja konkreetne suunamine, kaasõpilaste tagasiside)
  • Teksti toimetamine
  • Ülesannete sidumine ülejäänud teemaga, huvitavate teemade valimine, interaktiivsed ülesanded, mängulised ülesanded, ülesannete sidumine keelekeskkonnaga
  • Hindamine